Bine ai venit pe DARKEVILS

Register or login to gain acces to our full features

[Cerere] Retragere Functie

raizo

RO:

Din pacate, dupa aproximativ 4 luni de zile a venit timpul retragerii mele din functie. Imi pare rau pentru aceasta decizie, doar ca comunitatea parca a "murit" si nu am ce sa moderez, va datorez multumiri pentru sansa acordata si pentru ca atunci cand server-ul ala de OLD a plecat din comunitate, mi-ati propus sa mai raman. Nu este din cauza gradului aceasta retragere, este doar din cauza activitatii comunitatii. O sa mai vin sa vizitez comunitatea din cand in cand, de-asta si va rog sa nu-mi dati gradul 'Banned', ci 'Member' sau 'Veteran' (daca aveti veteran), bineinteles dupa placul vostru, si daca imi dati 'Banned' nu este nici-o problema, va multumesc ca m-ati primit intr-o atmosfera atat de calduroasa si imi pare nespus de rau ca eu a trebuit sa va parasesc in acest mesaj. Totusi, o sa-mi pastrez activitatea pe TeamSpeak3, fiind Super-Moderator, VIP pe AIM si Helper pe ZC, daca doriti sa ma contactati, ma puteti contacta acolo sau pe Discord la contul [ raizo.#1714 ] (fara [ ]). Va urez o zi / seara placuta in continuare si toate cele bune cu vietile voastre, cat si cu forumul si serverele care ii apartin.

//

EN:

Unfortunately, after about 4 months, it was time for me to retire. I'm sorry for this decision, only that the community seems to have "died" and I have nothing to moderate, I owe you thanks for the chance and because when that OLD server left the community, you proposed to me to remain. It is not because of the degree of this retreat, it is only because of the activity of the community. I will come to visit the community from time to time, so please do not give me the rank of 'Banned', but 'Member' or 'Veteran' (if you have a veteran), of course to your liking, and if I 'Banned' is no problem, thank you for welcoming me in such a warm atmosphere and I'm so sorry I had to leave you in this post. However, I will keep my activity on TeamSpeak3, being Super-Moderator, VIP on AIM and Helper on ZC, if you want to contact me, you can contact me there or on Discord at the account [raizo. # 1714] (without []) . I wish you a pleasant day / evening and all the best with your lives, as well as with the forum and the servers that belong to it.

-Respect, raizo!

Edited by raizo
  • Confused 1

Multa bafta si sa ne revedem cu bine!

• Like 1

coollogo_com-17602252.png

Iti multumim pentru activitatea pe care ai depus-o. Bafta!

• Like 1